Saturday, December 4, 2010

ABC The Movie Part 1

mode : reveal

Dengar ini cerita..nie bukan HP and the Deathly Hallows Part 1..nie movie tentang seseorang..iaitu aku..haha..aku nak reveal sikit diri aku nie mengikut abjad..try to follow baik2 yer..hee


A<Accessories>: aku minat aksesori..bosan la kalau kosong jer..atleast jam kene ade but for the time being I’m not wearing it sebab putus..so kene tunggu Ptptn nak beli jam baru+bracer..hehe..pernah pakai rantai and teringin nak pakai balek..tengok keadaan la camne nanti..
B<Bahasa>: bahasa jiwa bangsa..kater orang la..aku minat bahasa baku and English terutama Middle English..cam menarik jer bunyi..both bahasa baku and English sangat2 puitis..hoho
C<Caring>aku dikatakan terlalu caring oleh Counselor @ kawan aku terhadap perempuan..hal ini menyebabkan sesetengah orang misunderstand dengan niat aku..haha..susah gak berbaik dengan orang nie sebenarnya..
D<Drive>: last week aku ada banyak problems berkaitan perempuan + boring hardcore lately..then baru aku sedar yang driving is chilling me out..ketenangan semasa driving is way too good to tell..haha..best2
E<Emosi>: nak meluahkan emosi is something hard for me..aku hanya mampu memendam..bukan nye aku nak jadi heartless..just xnak terlalu beremosi..emotional sorang2 cukup la kan?
F<Fu**>: word yang aku dah xguna bertaun lamanya..dulu time sekolah memang nakal la nak menyebut sampai la satu hari terdengar oleh uncle aku and ditegur..dari saat 2 la aku xgune word nie..tapi xde la sober sangat..ade la tersebut 2 3x lepas kejadian itu..hehe
G<Girl>aku sangat suka melihat perempuan2 chantek and hot..haha..sebab 2 aku memilih nak ada girlfriend..haha..bajet hot jer..but its true..ada awek hot baru la aku xbosan nak menghadap muka tiap kali nak dating..ngeh2
H<Hantu>aku paling pantang and meluat tengok cerita hantu..bukan sebab aku takut ok..just xmunasabah..reason yang orang kene kacau hantu 2 memang mostly xmasok akal..xberniat nak cakap besar tapi sume cerita hantu yang aku pernah tengok xseram langsung..mengantuk lagi ada la..tapi ada 1 filem seram yang aku suka..Zombie Kampung Pisang..haha
I<Internet>: pernah sekali aku balek rumah and time 2 jugak cable net kene curi..perghh..frustrated and gila aku..betapa bosan nya hidup tanpa online..dah penat aku menyumpah pencuri cable 2..haha
J<Jepun>: Jdorama @ drama Jepun is my favourite..effects and story line are different with other series..xberniat nak merendah-rendahkan drama Melayu tapi its a fact..drama Melayu and Indon sama pattern je sume and so slow..gpon fashion dyorang sangat2 style and cool..
K<Kamera DSLR & Kereta>: 2 things that I wish I have..my life will be excellent if I have both of them..boleh pergi holiday setiap hujung minggu sambil snap pictures of nature and people..huh..bila la aku nak ada duit nak beli benda2 nie..
L<Laptop>: harta aku yang paling bermakna..no handphone still aku boleh hidup..but no laptop?arrgghh..hilang akal aku..aku sangat sayang laptop aku..my laptop my girlfriend..haha
M<Makan>: makan dan makan..i love to eat..haha..especially seafood..pernah sekali aku makan seafood buffet dengan classmates aku..non-stop aku makan..kalau tiap2 hari makan cam2 memang bahagia hidup..haha

hah..abis pon part 1..nantikan sambungan part 2 next time..haha..Coming Soon~

No comments: