Sunday, December 5, 2010

ABC The Movie Part 2

mode : reveal lagi

Sambungan..diperingatkan..nie bukan HP and The Death Hallows part 2..hehe..nie kisah aku part 2..teruskan mengenali ya..

N<Number>: bukan English series Numb3rs..hehe..aku sangat berminat terhadap numbers..mase study week numbers la membahagiakan aku..kalau tengok words confirm2 aku pening+mengantuk..tapi kalau number segar je mata ini..haha
O<Optimistic>: pemikiran yang aku rasa kurang menyenangkan..better think negatively baru la kita boleh prepare what is best for us..haha
P<Pes>: Pro Evolution Soccer I mean..game computer yang aku xpernah bosan main..kadang2 hangin gak aku sebab AI player jadi bodoh..but still I’m enjoying it all the time..
Q<Quotation>: “Damn”..asal xbest je damn..asal bosan je damn..haha..sume bende nak damn..life is damn bile ada girl and money problem..damn!
R<R>: pelat R..as well as Lisa Surihani..aku pon bermasalah nak sebut R..haha..sebab 2 kadang2 aku kurang bercakap..malu nak menyebut punya pasal..aku dengar cam ok jer..tapi orang len dengar xsama cam yang aku dengar..the irony is that the name is start with R itself..haha
S<Sukan>: bagi menyeimbangkan gaya hidup xsihat aku cam merokok and makan banyak aku kena bersukan untuk maintain tubuh badan yang ideal..cewah..baru la sihat hidup nie..selalu nya aku main bola ngan budak2 kat padang xpun main futsal hujung minggu..tapi waktu class selalunya aku busy..so atleast aku kena berjoging untuk menjaga jantung dan fizikal aku..
T<Tipu>: perkara yang aku selalu buat terhadap kawan2 aku..haha..jangan tiru aksi ini..list nie aku xtipu la..mostly aku tipu sebab nak cover secret cause aku xsuka cerita personal life kat orang..so menipu dah jadi satu tabiat..kalau boleh memang aku nak berdiam jer..tapi dah kalu kene pakse cakap memang aku pon terpaksa tipu la bout life aku..haha..sorry ye kawan2..
U<Ular>: binatang yang paling aku anti..pernah sekali aku drive and ade ular atas jalan..gelabah aku xtau nak wat per..padahal aku dalam kete and ular 2 atas jalan..haha..bodoh gak..tapi kalau ade orang tunjuk ular depar aku even the tame one..boleh pengsan aku..huhu
V<Violent-not>: hidup aku xpernah ada unsur violent..tersangat la tenang..kadang2 nak gak aku merasa violent nya kehidupan..macam filem Fight Club..menumbuk dan ditumbuk demi kepuasan..haha..bukan senang pengalaman cam2 nak datang..apa pon bersyukur sebab hidup yang tenang ini..hehe
W<Winston>: dulu aku selalu menafikan kenyataan..sekarang baru aku paham yang aku addicted to Winston..haha..jenama lain aku xminat terutama Nusantara..nak wat camne g..niat nak berhenti 2 ada..tapi bosan plak kalau melepak tanpa Winston..hehe
X<X>: xgirfriend..hehe..boleh diterima sebagai word x gak la..I love my last ex..dia yang mengajar aku erti cinta dan mencintai..haha..the thing is I love who she was,I hate who she become,and I have no feeling for who she is because I don’t know her anymore..
Y<Youth>: walaupon usia meningkat tapi aku selalu pastikan sentiasa kelihatan remaja..no mustache no beard..serabut hidup aku bermisai bagai..always shave to look clean..hee
Z<Z>: ???no entry bout Z I guess..hehe

That’s all about myself..dah kenal siapa aku??haha..hope not..The end~

No comments: