Friday, February 11, 2011

kembali aktif

mode : update

Setelah sekian lama..akhernya aku kembali dalam blog nie..dah lama xmenulis..banyak peristiwa berlaku..before cuti mid sem aku xde mood nak menulis..frust of certain things..as I told before aku ada masalah dengan pembelajaran dalam kelas..kurang grab ape yang lecture ajar..then kamu cakap some things cannot do for fun..agak susah la kalau xboleh belajar just for fun..terpaksa serius dalam pembelajaran..damn..aku kene cube gak belajar dalam tekanan..xpe la..nak buat macam maner lagi..kene gak focus on study..I am trying to do as yang kamu cakap..no more tension2..


berkembang lagi..


aku engat nak update blog time cuti mid sem..tapi apakan daya sesuatu terjadi di luar dugaan..charger laptop membuat hal..xdapat nak utilize penggunaan laptop..sedih2~~


perkembangan :


Charger baru for my laptop sayang

Kasut futsal mahal yang pertama

kawan aku cakap kasut nie bukan kasut futsal yang sebetulnya..cuak @ takut dah aku..tersilap beli..tapi lepas aku tanye Mr. Google, ternyata pilihan aku xsalah..hoho..naseb baek..the thing is..aku banyak menghabiskan duet untuk 2 bende di atas..feel sorry for my parents sebab gune duet dyorang beli bende2 nie..huh..sorry..xmintak dah duet nak beli barang lepas nie..

p/s: dalam banyak2 hal bab perempuan je xade perkembangan..hancus..haha

4 comments:

akU GaDis said...

sama la kita^^ hilang mood blogging,,
sekarang mula nk aktif balik,, hehe ^^
welcome back =)

_aku said...

hehe..kene rajin balek blog lepas nie..

نورعيم said...

hoho. anda kembali aktif.

_aku said...

haha..moga lebih aktif..