Saturday, February 19, 2011

perhitungan hidup

mode : gundah

Malam yang dingin..hujan plus petir teman aku malam nie..good gak..xla kepanasan aku..ngeh2..back to the point..past few days aku pegi la jumpe kawan aku kat kolej dalam kampus sebab nak bagi barang..alih2 tunggu lame sangat sampai hujan..time tue aku nak pegi wat assignment la kat library..tapi dah tibe2 je hujan and aku hanya menaiki motosikal (tak mampu berkereta..huhu)..nak xnak singgah la kejap kat hostel 2..disebabkan hujan cam lame je..so aku pun open story..jeng3


kawan aku nie dah macam therapist @ doctor aku..dulu dy ade masalah dengan lelaki pilihan hati dy..aku first jadi doctor bagi nasehat kat dy..tapi aku dah makin blur..so situasi dah terbalik..dy je yang tau cheritera aku dan kamu..top secret doctor-patient confidentiality..ngeh2..so aku luahkan permasalahan aku kat dy..ape masalah aku??tahap keserabutan yang meninggi..masalah laen agak sulit..haha..so focus on this problem..


dot dot dot


mengungkap kata2 kawan aku nie..aku takut nak make move sebab xyakin and terlalu banyak memikir..thats the real problem..over thinking..belum aper2 dah pikir macam2..nak wat macam mane..banyak sangat masa lapang..so banyak bende lah yang aku fikir..its all about chance and probability..prediction to consequences..so nak overcome ketidakyakinan aku nie dy cakap don't think too much..do and live with the flow..aku pon xtau nk wat macam mane..ade solution??
terlalu banyak berfikir

No comments: