Monday, October 3, 2011

kembali

mode : berterus-terang


Menyambung..dah lama xmenulis..last aku menconteng kat blog nie was 4 months and 8 days ago..memang terlalu lama..bukannya sebab xde mase..just malas..hari nie tibe-tibe rajin pulak nak menulis..and of course..aku dah banyak berubah since then..aku dah xmacam dulu..sekarang aku lebih bersikap keterbukaan..by the meaning aku dah banyak share kisah2 hidup aku kat kawan-kawan..its a good thing right?but i hate it..its better menulis kat sini so that orang yang xkenal aku tau kisah aku daripada kawan2 aku tau..itu pun kalau ade orang jenguk blog nie..kalau xde memang untunglah..bila aku bercerita aku rasa macam vulnerable..so from now on nak berdiam diri je..sekarang bila dah menulis macam2 pulak aku nak cerita..tapi dah pukul 1 and aku ade kelas esok..so thats it for now..night semua.

No comments: