Tuesday, October 25, 2011

kesakitan

mode : perit

Sakit..aku xtau kenapa..tapi aku selalu dalam kesakitan sejak kebelakangan nie..banyak benda yang aku sendiri xboleh explain..last time aku demam..lepas seminggu lebih baru aku sihat balik..so thats ok with me..syukur la..but in these few days something went wrong..terutama main futsal..aku selalu sakit bahagian kanan diaphragm..bawah paru-paru..aku xtau bm word for diaphragm..so xtau nak terang macam mana..but its normal kalau sakit bahagian 2 after 10 minutes futsal..lepas rest sekejap baru ok sikit..reason??entah..nak cakap sebab smoke aku lagi banyak berasap time cuti 4 bulan..time main bola tak pulak aku sakit bagai..pelik2..tapi dah selalu sangat sakit nie..xde hal sangat rasenye..kot..


hurm


pinggang..ini lagi satu masalah..aku sakit pinggang or lower back of my body lately..kinda tension jugak..nak tidur pun tak sedap..baring tak lelap mata..mengiring takut makin teruk pulak..those who have knowledge in this, do you have any word to say..need advises..kalau aku jenis tak suka tidur xpe..masalahnye balik kelas je mengantuk..landing atas katil je mengantuk..nak tidur bermasalah..adeh..memang tak gemar betul sakit belakang + pinggang nie..


sakit kepala mengganggu prestasi..sakit kepala when wearing spectacle is normal..tapi tiba-tiba sakit kepala time kelas..thats abnormal..mungkinkah ini migrain..sakit nie lain daripada sakit kepala time pakai spek..sakit sangat??tak teruk pun..sikit je tapi still buat aku hilang fokus..


sakit dalaman or sakit luaran??pelik but aku prefer sakit dalaman..kalau luka luaran aku memang tak suka..pedih..kadang-kadang aku selalu sakit dada..maybe its wrong but i kinda enjoy it..the thought of dying makes me happy..masochist??maybe..its not wrong right?

No comments: