Wednesday, November 24, 2010

ini tempatnya...

mode : lala kerja la..

Tanggal 22 November..aku dah mula bekerja demi mencari duit bagi menyara hidupku yang kesempitan..wohoo..sekali mintak teros dapat..best betol tempat nie..nie la tempat terbaik untuk aku bekerja..nak tau kerja apa???jeng3

karaoke la..hehe..sebagai pekerja tempat karaoke yang berdedikasi, aku melaksanakan tugas dengan jujur dan amanah..bukan setakat tagline je k..dekat mane tempat nie??cari la sendiri..kang korang serbu abis identiti aku..ngeh2..by the way kerja nie memang best..start petang..kire ok la..aku pon bangun time lunch..hehe..datang keje lak customer xramai datang petang..memang duduk je la keje aku..agak bosan tapi yang best xpenat..di samping aku ada lagi 3 orang staff yang baik hati dan peramah+cute seket..ngeh2..tapi sorang je la yang keje same shift ngan aku sampai tengah malam..lagi akak 2 orang sampai pukul 8 jer..

bila tiada customer....
aper lagi..tanpa berlengah masa aku pon menyumbang dana tempat 2 dengan berkaraoke setakat  satu dua lagu..haha..memang best dapat berlatih vokal yang tidak ada sekelumit bakat ini..janji happy..ari nie 23hb..so dah 2 hari bekerja tanpa masalah..just segelintir couple mengambil kesempatan buat projek plak..nasib baik rakan2 staff tegas..nampak je suspicious teros warning..hehe..aku baru lagi..so keje aku memantau keadaan dan report je kt dyorang..

cool!
tempat nie best..sesuai dengan jiwa aku yang selalu nak berkaraoke walau sumbang..hehe..practice makes perfect..betol ker??hehe =P

so..akhir kata..mari menyanyi~~

No comments: