Tuesday, November 23, 2010

my first.....

Kisah bermula..pertama kali..tulisan yang pertama..aku yang kecewa lalu membuka sebuah cerita..hikayat bersahaja tanpa sedetik makna..ini permulaan hidup aku dalam dunia aku sendiri..aku tiada siapa..tanpa sandaran untuk aku bercerita..maka biarkan semua atau tiada..merungkai kisah hidup aku ini..


heh..

bila aku dah berkata saat semua aku lupa..nie attribute aku yang first..jangan cakap aku skema..aku just suka bila bermadah..hehe..mungkin nie la aku..i don’t know myself..things can be as clear as crystal but mostly blur..aku bukan aku bila aku depan orang lain..i prefer pretend to be someone else..last2 aku gak yang lupa siapa diri aku..

haha..kinda funny..

so xperlu tau sapa aku kat luar sana coz aku maybe aku but certainly aku bukan aku..so selamat membaca.. (^^)

No comments: