Friday, January 14, 2011

azam tahun baru!

mode : serious

Its been a week..dah lame xupdate blog..minggu kedua bulan Januari dah berlalu..but still sempat lagi kot aku nak start azam tahun baru..haha..setelah penat menganalisis..nie la keputusan yang aku dapat sepanjang tahun 2010..


menulis : biasa
melukis : normal
bersukan : skill & stamina hancus
bermain alat muzik : sekeras2 tangan
menyanyi : out of tone


so ape target aku untuk tahun 2011 nie??aku nak fokuskan kepada bersukan dan menulis..menyanyi 2 hobi biase2 je la..bukan nyer ade pencari bakat nak dengar aku nyanyi pon..haha..sukan bola sepak dan futsal..target 2011 yang mesti dicapai..even aku xcukup masa nak berlatih and bola pon xde..tapi still kene improve gak..adeh..idol aku Mesut Özil and David Beckham..haha






VS








thinking..


menulis..sebelum start menulis aku kena lah membace..novel dah pinjam..hope aku dapat habiskan dan xberhenti di pertengahan jalan..haha..story line dah ade..just kene perkembangkan jalan cerita yang sedia ada..hoping this year will be a success..Maju dan terus maju~~

No comments: