Wednesday, January 5, 2011

ini serius

mode : mengeluh

Ini masanya..2 la maksud yang kawan aku cuba nak sampaikan..maaf menyimpang sekejap..later on i come back with my life..sekarang nie aku cerite sikit al kisah kawan aku sorang nie..tibe2 je dye bertekad nak kembali  kat buah hati yang dah lame xcontact sebab masing2 study berjauhan..perghh..terkejut aku..perempuan 2 pon member aku gak..tapi dye jual mahal..ape kes dyorang sebelum nie aku xtau..aku dengan perempuan 2 pon selalu je melawak..aku xpernah la nampak perempuan nie dalam mode serius..dalam hal2 memujuk perempuan nie aku xpandai sangat..so aku nak tolong pon xboleh la..aku sendiri pon fail subject nie dulu..huhu..


sigh..


main point sebenarnye aku nak cerite yang sekarang member2 aku semua dah serius..semua  sudah punya perempuan dalam hidup..tinggal aku sorang je..lonely??xde la aku terasa sampai cam2 skali..tapi kadang2 teringin gak hati nak bermesra, bersayang2 dengan seseorang..but sekejap je la..aku still ada problem with my heart and i know how bad can i be when i am in a relationship..yang berkenan di hati confirm2 ade..just xboleh nak go on cause i'll hurt her..




hmm..mengeluh lagi..








apa yang aku mahukan??bila aku nak serius??aku xpunya sebarang jawapan..sukar untuk memutuskan bila aku xlagi mengenal siapa aku..Not in the mood

2 comments:

syazana amira said...

betul tuh.. kena kenali diri sendiri baru kenal orang laen..

_aku said...

sangat xmungkin untuk mengenali..