Monday, January 3, 2011

hari pertama persekolahan + weirdo = ??

mode : suspen

1st day of school..awal pagi aku dah bangun..siap iron baju g..lengkap kesemuanya..haha..semangat2..kelas start 8.30 pagi..8.20 aku dah tiba di UiTm kebanggaan..perghh..cuak aku..ape kes xtau la..sempat g cafe nk breakfast..selalunye aku bangun terus lunch..nie dah bangun awal2 pagi kene la breakfast plak..hehe..sampai je kat lift aku nampak kelibat member aku..and seseorang itu..aduyai..sekelas rupe nye kite sem nie..awkward2..baru je nak start new life and go on..member dye plak sempat perkene kitorang due..xsangke plak dye blush..haha..cute la pulak.. : P ..aku nak cakap ape pon xdapat..terkedu seketika..entah..malu kot dah lame xbercakap..topik pon xde..ngeh2

On the way masuk kelas..awal g nie..baru je nak masuk kelas aku ternampak sesuatu..damn..ade seseorang lagi..me, the last scandal and this current scandal in the same class..what the shit..awkward seyh..xtau aku nak pikir ape..ape la nak jadi ngan aku sem nie..dah la aku berazam jadi nerd sejati..kalau macam nie gaye memang hard la..adeh..dalam kelas pon aku berdiamkan diri..nak mencelah ape yang orang lain sembang pon cam kurang selesa..hmm..budak nerd seharusnya berdiam diri agaknye..






Kelas petang agak menarik even aku terpaksa meredah hujan renyai2..itu semua tidak menghalang aku menjadi nerd sejati..cool lecture..mr technology is in the class..sume barang dye ade..dari laptop, Samsung Wave and Ipad..siap bagi kitorang main dye punye Ipad g..hoho..pertama kali memegang gadget yang cool itu..he talked about ethics..topik yang menarik..mengungkap personaliti dan tatasusila yang perlu ada pada seseorang..xsabar pulak aku for the next class..hehe






diam..




The thing is sekarang nie the situation is totally weird..damn2..nasib baik yang last scandal xde orang tau..hanya dye dan kumpulan kecilnya..and for the current scandal..xabis2 malu..arrrghhh..perempuan oh perempuan..i hate when the life is completely like sinetron..but ape2 pon..kamu nampak chomel even seems like kamu semakin rendah..or aku semakin tinggi??haha..asal aku pikir banyak sangat nie..adeh..nak blushing gak (*.*)



No comments: