Tuesday, January 25, 2011

dugaan hidup..

mode : kosong

First of all..my uncle died due to car accident this morning..Al-Fatihah to him..sedih??not really rase nye..aku pon xrapat ngn relatives..lagi pon dah lama aku xbersedih atas kematian seseorang since my grandparents died waktu aku form 4..masa nenek aku meninggal pon aku xdapat nak menangis..even orang lain pon tanye kenape aku xmenangis..entah..guess that I am heartless anyway..mati itu pasti..tapi xsalah untuk menangisi atas pemergian seseorang yang kita sayang..I mean I loved my grandma..tapi air mata aku terlalu kering untuk diguguri waktu 2..because of that aku dapat rase yang orang lain see me as a mean person that time..WTH..blame me and hate me as you all want..not that I care..korang pon xpenah tau perasaan aku..always looking down on me..just watch..aku akan buat korang menyesal sebab pandang rendah kat aku..its a promise..

mad without any mood..

second thing..rasa pelik few days lately..aku suke belajar new things dalam kelas..tapi bile sebut pasal akaun and bisnes aku jadi blur..account student should not be that way..aku tau..but bile relate je ngn dua bende 2 aku dah tau nak pikir langsung..kosong je otak aku..then aku terpikir..betol ke pilihan aku ambik course nie??tibe2 je aku rase down..aku pon luahkan dalam fb semalam..yang like ade la 3 orang..yang komen sorang je..my mum..adeh..camne la time2 down nie dy on9..xpasal2 dy tau condition aku..dy advice aku to try harder..its hard..sebabkan aku xbercakap ngan sape2 semalam so mood aku xbaek2..ari nie aku engat it will be ok..tapi it get worse..seharian aku bad mood ari nie..sebab 2 la aku terpaksa menulis nie..takut tersalah lepas tension kat orang..I wish that I have car here..boleh la aku driving around nak lepas tension..shitting damn..sorry that I have been in a bad mood around kamu..keep your smile always even though I'm not seeing..Ganbatte~~


Dark mode...

7 comments:

نورعيم said...

nak tau tak, sy tak suka subjek akaun. hihi.

_aku said...

haha..same la..tapi better dari membaca and menghafal..

نورعيم said...

hah, betul. kalo membaca tak sampai lima minit tutup buku dah. ekeke.

_aku said...

agreed..hee..msalah nk mngire pon kalkulator xde..haha

Nctrnl said...

hee.i mmg tak suka akaun.sbb tue tak blajr...
life must go on :)

_aku said...

hee..tx..idop n teros idop..

ANISRAHIM said...

innanillah..moga ditempatkan bersama-sama orang yang beriman =)

fuhh..sory to hear that...sabar k,...

buktikan kebolehan anda...
orang-orang sekeliling cume tau bcakap tentang itu ini je,...realitinya dorang xtau...hanya kita dan Allah je tahu..

jadikan ini sebagai semangat untuk berjaya dan anggaplah bende negetif yang datang itu sebagai dorongan =)